Menu
+421 52 7768 212 Neváhajte sa opýtať v pracovných dňoch 9-17 hod (9-17 hod)
Úvod Veľkoobchod

Veľkoobchod

10.5.2018
Podmienky nákupu v našom veľkoobchode.
Naša firma vykonáva veľkoobchodnú činnosť, zásobujeme maloobchodné predajne a e-shopy.

Ak máte záujem nakupovať u nás za veľkoobchodné ceny, je nutné aby ste nás najprv kontaktovali a stručne predstavili svoju firmu. Po tom ako si overíme či ste skutočný obchodník, nastavíme vám prístupové práva do nášho b2b systému. Po prihlásení budete môcť vidieť VO ceny tovaru a robiť obchodné objednávky.


Všeobecné obchodné podmienky
1. Všeobecné ustanovenia
1.1. Obchodné vzťahy medzi dodávateľom (predávajúcim) a odberateľom (kupujúcim) sa riadia podľa zákona č. 13/91 Zb. Obchodného zákonníka a podľa zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka. Spory medzi oboma stranami bude riešiť Okresný súd v Poprade.
1.2. Faktúra alebo dodací list vystavená dodávateľom je zároveň zmluvou o dodávke tovaru v množstve a druhovom členení podľa objednávky, resp. výberu odberateľa. Jej prevzatím odberateľ potvrdí vznik obchodného vzťahu a svoj záväzok voči dodávateľovi. V pochybnostiach sa má, že faktúra, alebo dodací list bola dodaná na tretí deň po odoslaní.
1.3. Tovar je až do okamihu zaplatenia vlastníctvom dodávateľa.
1.4. Dodávateľ si vyhradzuje právo poskytovať odberateľovi tovar za veľkoobchodné ceny len ak ho nakupuje za účelom ďalšieho predaja vo svojej maloobchodnej predajni alebo zásielkovej službe. Existenciu predajne alebo zásielkovej služby je potrebné doložiť.
 
2. Podmienky odberu tovaru
2.1. Tovar na faktúru so splatnosťou neposkytujeme.
2.2. Minimálny objem pri prvom odbere je 400,- € bez DPH.
2.3. Bežný jednotlivý odber pod hranicou 200,- € bez DPH je možný len v hotovosti alebo na dobierku.
2.4. Minimálny ročný kumulovaný odber je 600,- € bez DPH. Pri nesplnení tejto podmienky si dodávateľ vyhradzuje právo odmietnuť dodať tovar za VO ceny.
2.5. V prípade mimoriadnej dodávky tovaru na faktúru si dodávateľ vyhradzuje právo kedykoľvek stanoviť úverový limit odberateľa, teda maximálnu súčtovú sumu neuhradených vystavených faktúr.
2.6. V prípade oneskorenia úhrady faktúry, si dodávateľ vyhradzuje právo vyúčtovať penále za oneskorenú platbu. Úhrada je považovaná za oneskorenú, ak príde na účet dodávateľa, alebo bude vykonaná v hotovosti neskôr než 3 pracovné dni po termíne splatnosti.
2.7. Tovar do komisionálneho predaja neposkytujeme.
2.8. Dodávka tovaru je štandardne zbernou špedičnou službou, na náklady odberateľa.
2.9. Ak sú objednané položky na sklade, bude objednávka vybavená okamžite, v najkratšom čase nutnom pre
zabalenie a odoslanie tovaru. Nedodané položky neevidujeme.
2.10. Tovar je možné vrátiť len v neporušenom stave, pôvodnom balení, bez cenoviek. Za tovar, ktorý je v aktuálnom sortimente, Dodávateľ odráta 15% z vrátenej sumy. Ak medzičasom došlo k zmene ceny, vrátená
suma bude vždy tá, ktorá je nižšia. Za tovar, ktorý už nie je v aktuálnom sortimente, Dodávateľ odráta 25% z vrátenej sumy. Vrátená suma je vždy odrátaná od najbližšej vystavenej novej faktúry.
2.11. Rezervácia tovaru na predfaktúru trvá 4 pracovné dni. Ak predfaktúra nie je uhradená do konca termínu, bude zrušená a rovnako aj rezervácia tovaru sa automaticky zruší.
 
Spracoval: Ing. Jozef Anďal                             Poprad 10.5.2018

 

Ponúkame 17503 položiek od 220 značiek

Máte otázku?

Napíšte nám, ak si neviete rady.
Všetky produkty vyberáme osobne.

Potrebujem poradiť

Príďte si tovar vybrať osobne

Našu predajňu nájdete v Poprade. Máme otvorené v pracovných dňoch od 9:00 do 17:00.

Predajňa Poprad
Tieto stránky používajú cookies. Zotrvaním na stránkach s tým súhlasíte. Viac informácií